.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل شوراي راهبردي نوآوري و شكوفايي در مازندران
اين شورا ، متشكل از رئيس دستگاه اجرايي و معاونان آن به عنوان اعضاي مديريتي شورا و سه نفر كاشناس خبره دستگاه هاي اجرايي با حداقل تحصيلات كارشناسي ارشد به عنوان اعضاي كارشناسي شورا و همچنين سه نفر عضو هيئت علمي دانشگاه با تحصيلات دكتراي تخصصي مرتبط به عنوان اعضاي علمي شورا است

دبير اتاق فكر استانداري مازندران گفت: با توجه به پيام نوروزي مقام معظم رهبري در مقوله نوآوري و تأكيد رئيس جمهوري در جلسه هيئت دولت و استانداران، شوراي راهبردي نوآوري و شكوفايي در دستگاه هاي اجرايي مازندران تشكيل مي شود.


به گزارش شمال نیوز ،صادقعلي موحد منش امروز در گفتگو با فارس افزود: اين شورا به منظور استفاده از همه ظرفيت ها و منابع مادي و انساني در جهت نوآوري و شكوفايي با هدف پيشرفت همه جانبه همراه با عدالت در مازندران تشكيل مي شود.
وي اظهار داشت: اين شورا ، متشكل از رئيس دستگاه اجرايي و معاونان آن به عنوان اعضاي مديريتي شورا و سه نفر كاشناس خبره دستگاه هاي اجرايي با حداقل تحصيلات كارشناسي ارشد به عنوان اعضاي كارشناسي شورا و همچنين سه نفر عضو هيئت علمي دانشگاه با تحصيلات دكتراي تخصصي مرتبط به عنوان اعضاي علمي شورا است.
مشاور علمي استاندار مازندران تصريح كرد: با گسترش بوروكراسي و ديوان سالاري دولتي اغلب سعي و اهتمام مديران جامعه معطوف به حل مشكلات روزمره مي شود و همين امر سبب مي شود كه مديران سازمان ها و دستگاه هاي اجرائي فرصت كافي براي بررسي هاي عميق كارشناسي و پرداختن به موضوعات اساسي سازماني نداشته باشند.
وي اضافه كرد: تشكيل شوراي راهبردي متشكل از كارشناسان خبره دستگاه‌ها و اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها زمينه ورود اطلاعات، دانش و تجربيات جديد را به سازمان فراهم مي‌آورد.
موحدمنش با اشاره به اينكه در دنياي تخصصي امروز ضرورت دستيابي مديران به دانش و اطلاعات تخصص كاربردي و عملياتي بيش از پيش احساس مي شود بيان كرد: شوراي نوآوري و شكوفائي كانون فكري و مشاوره اي است كه نظريه ها، انديشه ها، ايده ها، دانش و نتايج مطالعات و تحقيقات علمي و دانشگاهي را براي مديران دستگاههاي اجرائي قابل استفاده و بهره برداري مي كند.
دبير اتاق فكر مازندران در پايان در پاسخ به اين سوال كه مأموريت اصلي شوراي راهبردي نوآوري و شكوفايي چيست گفت: پشتيباني علمي و كارشناسي و ارائه مشاوره مبتني بر دانش تخصصي و اطلاعات و تجربيات جديد به مديران دستگاه هاي اجرايي مهم ترين رويكرد اين شورا خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.195 seconds.